Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

15 mars 2012

Rörd till tårar

Okej, jag grät när domaren blåste av matchen och Chelsea tog sig vidare till Champions League-kvarten.

Ville naturligtvis inte fälla några rörda tårar för Terrys skull, men HUR kan man inte få känslor utav detta:

Image and video hosting by TinyPic

Man har kickat "nya Mourinho", och vafan, ja vi ville gilla AVB men varför ha en ny Mourinho när vi istället kan få ett lag som måste ta sig samman, där fotbollsgubbarna får gå ihop för att leda laget tillsamman med en Pokémon. Jag hatar Terry men han var grym ikväll och jag älskar att han står där och leker tränare bredvid en gulligt uppskrämd Di Matteo.

Ja. Di Matteo, min gamla favorit. Fattade aldrig varför han fick sparken från WBA, han är ju bra, skön, snygg och SÅ lik en Pokémon som jag naturligtvis behandlat tidigare i bloggen.


















Det var när slutsignalen tjöt och han gjorde denna hångelturné ut på planen som mitt hjärta brast helt:


Image and video hosting by TinyPic



HAHAHHAHAHAHHAAHHA ÅH TORRES REAKTION


Image and video hosting by TinyPic


Stackars Torres var ju på hugget ikväll och spelade fint om man bortser från hans obligatoriska episka missar. Går och deppar efter vinsten eftersom han lider av en förbannelse, så kommer en uppspelt Drowzee och ba GOTTA CATCH 'EM ALL!!!!


Drogbas filmning sen, ska leta gif. Historiskt pinsamt när han låg och smygkollade på domaren.




























Förutom filmningen: Tack Chelsea för att ni räddade en spillra av Premier Leagues ära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar