Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

29 nov. 2011

Liveblogg Arsenal-Man City Carling Cup

1. Brist på lammkött på plan men Miquel levererar face.

Nu har vi det avklarat och kan fortsätta. Det är alltså kvartsfinal i Carling Cup mellan två lag som faktiskt bryr sig och är sugna på pokal, vad det än står på den.

Betyg i halvlek:
Obegripligt men Arsenal spelar bra. Släng ut några barn på plan och olika problem, bl a i försvaret verkar lösa sig själv. Känns sjukt hoppfullt inför framtiden. Frimpong och Ox-C, smäller av när jag tänker på dom. Coquelin var bra?! Alltså entusiasmen på plan.

Nasri ville fly av planen men fick inte för Mancini.


Äntligen får jag gå av efter en halvtimme av förnedring från Arsenals fans.



















Vadå måste jag fortsätta spela?




Theo och häxan som stal honom från mig inser att han snart kommer petas av ett barn om han inte fortsätter sin pågående formtopp.


RVP kan ej tro vad han ser.




Så, nu börjar vi nästa halvlek som jag troligtvis jinxat något gränslöst med dessa glada ord.


______________________________________________________________________

Matchen är över och allt är som vanligt igen. Återkommer när ångesten lagt sig. Kärleken till Arsenal, denna förbannelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar