Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

29 nov. 2011

Theo vs. Oxlade Chamberlain.

Satt och funderade på de största skillnaderna mellan Theo Walcott och Alex Oxlade Chamberlain. Båda kom som småbarn till Arsenal från Southhampton och spelar på samma position.


Kom fram till det mest avgörande som skiljer dem åt. Theo har mer potential utanpå sitt huvud medan Ox har potentialen inuti sitt fotbollstänkarhuvud. Ox kommer troligtvis bli en bättre spelare, men hade det varit han som spelat den där Carling Cup-matchen för några år sen då jag yrvaket vaknade upp ur min bakisdvala och drog en glutt på teven så hade jag knappast följt min livmoder in i fotbollsintresset.

Theo, jag älskar dig, jag vill avla på dig. Men satan vad jag vill se mer av Alex O-C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar