Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

19 jan. 2012

Tack John Blund

Ok så det var el Clasico igår. JÄVLAR VAD PEPPAD JAG inte VAR. Avsaknaden av pepp var oerhört tydlig. Insikt: ju mer Pep, desto mindre pepp. Nåväl jag var inte sugen på matchen, dels för att jag tycker det är bottenlöst osoft att sitta passivt och kolla på när Barca vinner matcher. Dels för att jag hellre kollar simhopp om jag vill se folk dyka hejdlöst. Men framför allt för att det är 2 timmars dålig stämning med ett sjukt störigt slut man har att vänta sig. Det är "världens två bästa lag" som möts och allt är mest bara plågsamt, tjafs, gnäll, filmningar, stämplingar, man blir besviken på typ allt och alla. Dessutom köpte jag aldrig några Kinapoffar till matchen som planerat :/

Nåväl, jag som lider av katastrofala sömnproblem lyckas i sådan tidig timme som andra halvlek slumra in fridfullt, omedvetet överlycklig om skiten jag missar. Försöker bända upp ögonen några gånger men det känns så oerhört ovärt att hålla sig vaken för att se Real förlora, Pep stå där skrajsen utan själ, Pepe ställa till det, Fabregas framkalla spykänslor hos en och Ronaldo ser bara så djupt olycklig ut hela tiden. OCH SÅ VIDARE.

Tack John Blund. Vaknade och hela världen hatade Pepe ännu lite mer än dagen innan, Barca hade vunnit och jag känner mig mest apatisk inför det hela. Spansk fotboll.

Erkänn att du hade gjort samma sak...






För övrigt är Pepe helt värdelös på det han försöker ställa till med. Han kunde gått till historien som den som krossade Messis karriär men han har ännu inte lyckats skada honom trots alla försök. Personligen skulle jag helst slippa dom båda två i min tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar