Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

8 feb. 2012

Bland det största jag upplevt

Jag ska naturligtvis skriva om matchen mellan Liverpool och Spurs i måndags och när mina två största kärlekar och intressen förenades i en overklig kombinationsorgasm i formen: KATT PÅ PLAN.

Det är något alldeles för bra för att det någonsin skulle kunna hända, och nu har det hänt. Vad detta innebär för det fortsatta livet på jorden vet jag inte.

Att Liverpool är ett lag som saknar godhet och värme är ju knappast en nyhet, just därför kan jag gilla dom lite i smyg eftersom man tror man kollar på publiken till en gabberspelning när man ser dom spela, men Spurs?? Att ingen i Spurs plockade upp katten för lite nuss? Tänk om det varit Szczesny som stått i mål, då hade det blivit gosa utav för missen.


Friedel, en sjuk man som ej plockar upp mjau.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar