Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

27 feb. 2012

Tappa inte hoppet

Jag vet, det är jobbigt att tro och denna episka lycka alla Arsenalfans fick uppleva igår efter 5-2 hemma mot Spurs kommer naturligtvis bara leda till nya besvikelser men...



NU GÖR VI 5-0 MOT MILAN PÅ EMIRATES, SEN GÅR VI OM SPURS OCH TAR TREDJEPLATSEN I LIGAN.


Tänk igår, det var verkligen exakt vad vi behövde. Att klara att vända från underläge. Att Sagna denna fantastiska man klev fram och reducerade så hoppet väcktes. Att RVP gjorde sitt jobb. Att Rosicky som verkligen skärpt sig och höjt sig den senaste tiden fick belönas med ett mål.
Att min livspartner i ett parallellt universum, Theo, som verkligen kämpade och ville för mycket i början av matchen tillslut fick allt att stämma efter att ha snubblat på tex luft (ja man blir förbannad), träffat stolpen etc och istället äntligen avslutade så jävla fint efter sina maratonlånga språngmatcher. 

Han får ta så mkt skit, och även jag tvivlar så ofta, men så ser man inte heller allt arbete han faktiskt gör, alla löpningar som inte kameran visar, allt som händer för att han är där och rör om. Theo, mitt hjärta är för alltid ditt. I stand by you.

JA VISST, PROBLEMET ÄR FORTFARANDE ATT DET INTE BLIR NÅGRA MÅL. Men igår blev det fem stycken och jag hoppas något av det fastnar i spelarnas huvuden resten av säsongen. Alla måste kliva fram.




Tack för att du gick och la dig Cesc, äntligen kunde Arsenal göra mål.





Finner inte ord för hur fint jag tycker detta är, kan ev gråta över ett papper och fotografera tårarnas fukt sen.




Fan vad ont det gör. Nu slutar ni dissa Theo. Pga av hans två mål ligger Arsenal före Chelsea i tabellen på den extremt viktiga fjärdeplatsen. 




Älskar såna här fans. Till och med jag tappar tron ibland :´(





Kunde inte sagt det bättre själv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar