Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

8 aug. 2012

Nu låter jag hatet slockna.

Fabregas. Jag VET allt han gjort för Arsenal men irritationen när Barca betedde sig som att han var "på lån" till Arsenal när det var dom som hade dumpat honom som ung och Arsenal som trodde på honom gjorde mig

HELT

JÄVLA

VANSINNING

och när han då åkte hem till sitt Qatarlonien och anslöt sig till det självgoda töntgänget så åkte min hatnivå upp till sitt absoluta max, (Nasri sprängde dock skalan), men innerst inne vet jag att hatet inte är riktigt grundat.

Nu känner jag att försoningen är nära. Det är inte nödvändigt att hata Barca för dom vinner varken ligan eller CL och har inte Pep kvar men ondskan själv på tröjan. Präktigheten och självgodheten tynar bort och själv kan man slappna av.

Och nu har Cazorla dessutom gått ut och sagt att Cesc var en av dom som övertalade honom att gå till Arsenal enligt faktamediet Internet.

"The same with Cesc Fabregas. He said this was a big club and that I was going to be very happy here, he said I would adapt easily. And I can feel that."

Sist men inte minst. Vi Arsenalfans som hyst bitterhet (vet att det inte är alla men att ni finns därute) måste ju kunna försonas med någon som bjudit världen på denna frisyr:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar