Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

Tid som Robin Van Persie varit skadefri:

13 aug. 2012

OS och vad det gör med denna kvinna

Ja det är samma sak varje OS. Man sitter där och tittar på random och ba HERRE GUD HUR KAN JAG EJ HA INSETT ATT DETTA ÄR VÄRLDENS NÄST BÄSTA SPORT? Vinter-OS är det ju dock samma sportchock som går i repris varje gång. Ständigt denna curling. CURLING DETTA ÄR SÅ OBEGRIPLIGT KUL med betoning på obegripligt. Ungefär när Sverige spelar final börjar man kunna förklara reglerna för frågetecknen som sitter bredvid en och kollar. Fyra år senare sitter man där igen och fattar inget med curling förutom att man älskar det. Nåväl, nu vill jag att vi fokuserar på detta OS och sporter jag blev helt vild av. VILD!

I detta inlägg börjar vi med:
Simhoppning, 10 meter. Varsegod för bilder.




Oj ska bara rätta till brallan som halkat ner, SÅ SYND ATT DEN GJORDE DET







Lite skön stretching vid poolen

Finns någon för varje smak

Helt ok vinkel in my opinion



Rumpvinkel/position unik för denna sport 

Enligt mig den absolut bästa simhopparen, han var så "bra". Efter varje hopp står han ensam och duschar och smeker sig själv och ser ut... sådär helt enkelt. Obs född 94 så detta är helt lagliga bilder. Till detta världens jävla GENI till bildproducent som alltid lägger den där infon perfekt placerat så ögat direkt läser: helnaket.

Till alla heterosexuella killar och lesbiska kvinnor som blir förvirrade av era känslor nu rekommenderar jag www.rfsl.se. Till er heterosexuella kvinnor: förlåt för att jag orsakade översvämning i soffan.
Myser lite vid poolen

Ånej jag glömde badbyxorna där borta

Ånej åh vad dum jag är, helt naken i tv


Denna bild sätter fart på fantasin

Nämen

Ingen kommentar





Här står jag

Rätta till lite

Gapa

Helt vanlig kropp


Mmmmm

Känslig

Hade simbrallor noll sekunder på OS 2012, SÅ GULLIG

Till er som gillar fötter också, personligen spyr jag av detta

*Mysa med killarna vid poolen*





Dom var jättebra på simhopp också.





3 kommentarer:

  1. vem är han på bild nr 2??

    SvaraRadera
  2. Matthew Mitcham från Australien. Vann förra OS 2008 och hade redan innan dess kommit ut som bög, liksom några fler australiensiska simhoppare. Underbar rackare detta.

    SvaraRadera
  3. detta är den bästa sportbloggen imho

    SvaraRadera